تنها...

تنها چیزی که می تونه توی این لحظات منو آروم کنه فقط یاد تو هست
تنها چیزی که می تونه توی این لحظات به من عشق به زندگی بده فقط و فقط یاد وخاطره روزهای با تو بودن هست
تنها چیزی که می تونه توی این لحظات به من شور و شوق بده  فقط عشق به تو هست
تنها چیزی که می تونه توی این لحظات به من امید بده تنها گرمای دستان تو هست
تنها چیزی که می تونه به من توی این دنیای بی معنا ،معنا بده فقط حضور تو هست
تنها چیزی که می تونه توی این همه نیرنگ به من پناه بده فقط آمدن تو هست ای سفر کرده  زیبای من .

دلتنگی برای کودکیهایم ....

چقدر دلم تنگه برای دوست داشتنهای ناب و خالص اون روزهای تکرار نشدنی
چقدر دلم تنگه برای بازیهای دوران کودکیم
چقدر دلم تنگه برای اون ایامی که پر بود از سادگی و پاکی
چقدردلم تنگه برای معصومیتهای اون دوران
ای کاش میشد دوباره به اون زمان برگشت
ای کاش میشد دوباره بچه شد و پاک و معصوم

از حرفهای دلتنگم به او که ................................